středa 24. srpna 2016

Po roce Ahoooj!

Upřímně - nevěřila jsem tomu, že se ještě někdy ozvu, ale prázninový volno dělá zázraky.. moc tedy nevím, jak teď navázat na svoji loňskou aktivitu, ale nějakým nepochopitelným způsobem se mě momentálně zmocnila touha psát.

Jo, asi je na místě se omluvit za svojí nepřítomnost. Omlouvám se! (Ale neslibuju, že to bude lepší.)  Důvod absence je jednoznačný a nejspíš ne překvapivý.  Začátek školy byl prostě boom. Všechno se semlelo tak rychle. Šlo o to, naskočit na vlak a snažit se z něj nevypadnout a bránit se myšlenkám z něj dobrovolně vyskočit. Ne, na psaní blogu jsem něměla myšlenky. Nastěhovat se do nového města, nějak se v něm aklimatizovat a začít fungovat, pro mě nebylo lehké. A medicína tomu nepřidala. Když jsem se trochu oklepala, čas byl, ale přišlo mi zkrátka nějakým způsobem brutální si ve volném čase, kterého v prváku požehnaně prostě není, zasednout k počítači a psát opět o škole :D Jsem typ běhací a lítací a tak jsem mimo učení běhala a lítala a z představy psaní, mi bylo ouvej. Tak se prosím nezlobte,  radujte se, že žiju ( :D) a doufejte, že se v nejbližším čase objevíte sem tam článek. pracuje se na tom :)




1 komentář: