pátek 24. července 2015

Krátký report ze zápisu

Tak se dneska konal další z medicínských dnů s velkým D alias zápis. Dnes 24.7.2015 (ano, dokonce i vím, kolikátého je, jelikož jsem dnešní datum na všelijaké ty formuláře vypisovala asi 10x) zhruba po 12. hodině jsem potvrdila účast na hromadné sebevraždě v 1. ročníku na LFP. Ne, neberme to tak pesimisticky. :) Vlastně to bylo supr. Dvouhodinová cesta byla poněkud psychicky náročnější (kdybys nebyla všude na poslední chvíli, nemusela si za každou cenu dělat novou vyťuťanou průkazovou fotečku a netrávila zbytečnej čas na poště kvůli dopisu z 2.LF, když víš, že tě nevzali..), ale nakonec úspěšná a včasná.

Zápis se konal na Šafránkově pavilonu, nakonec s malou pomocí šťastně nalezenému, v učebně ŠAF 1, která mě po učebně, ve které jsme dělali zkoušky vlastně mile překvapila, vyučující vypadají příjemně a spolužáci taktéž.

Průběh vypadal zhruba tak, že jsme si nejdříve vystáli frontu na zápis a dále jsme dostali Karolínku a byly nám sděleny informace ohledně zkoušek a průběhu roku. Pak jsme se rozřazovali do jazykových skupin na latinu (pokročilejší/začátečníci), vybírali si ze 4 jazyků (angličtina, francouzština, němčina španělština a napsali rozřazovací test. Nakonec následovalo již jen úmorné vyplňování indexů (zdá se to primitivní, ale můj mozek je stále ještě vyčerpán, takže mu to dělalo vskutku problém - profesory se třemi tituly jsem v duchu proklínala).

Pocity jsou tedy převážně kladné a já se přes nemalé obavy ze života bez rodiny, sama na koleji a s haldama učení vlastně těším. Začátky prostě lehké nebývají, ale věřím tomu, že to bude fajn.


Mějte se ksráně taky, a užívejte prázdnin a pohody! :)

4 komentáře:

  1. Tak na tenhle blog se těším :) Den D jsi vystihla přesně :D Píšeš čtivě, takže jsem ráda, že máš ty články delší a nadupaný detailama :)

    Nejspíš se uvidíme ve třídě a možná i na koleji (jestli jsi zvolila Bolevec) ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super! Diky moc za kompliment!
      O Bolevci jsem vazne uvazovala, ale nakonec jsem skoncila na SAFu.

      Moc se na tebe tesim! :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, doufam, ze vydrzim :)

      Super, tesim se na vas holky! :)

      Vymazat